Рефлексія до модуля 3

             Цей модуль допоміг мені з"ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме важливість їх коректного формулювання для стимулювання дослідницької діяльності учнів, забезпечення формування під час проведення навчального дослідження навичок ХХІ століття. Обов"язкові елементи навчального дослідження сприяють розвитку аналітичних навичок, розвитку інформаційної компетентності, коммунікативних здібностей та навичок, критичного мислення. 
           Проект, над яким я працюю, дослідницький " в квадраті" - це дослідження про дослідників. Такий проект, на мою думку, не лише дозволить реаалізувати завдання та досягнути заплановані цілі, а й кожному з учнів визначтитсь для себе - які риси йому необхідно розвивати в собі, щоб бути успішним дослядником. 
             Як завжди, мені особисто важко дається точне формулювання основних запитань - під час планування проекту я їх постійно уточнюю. Це призводить до коригування запланованої діяльності груп учнів, але,як не дивно, діяльність ця коригується в меншому ступені, аніж самі запитання. Найбільше і найчастіше при цьому я змінюю тематичні запитання. 
         При цьому я усвідомлюю важливість цих запитань.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рефлексія до модуля 5

Рефлексія до модуля 1

Рефлексія до модуля 7