Рефлексія до модуля 9
Цей модуль допоміг мені зробити в висновки, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні , а також яка роль та місце відводиться диференційованому навчанню.
Перехід до процесу навчання вимагає адаптації і учнів , і вчителів. Під час проекту вчителі повинні працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохоченя , щоб вини стали впевними та незалежними в навчанні.
Крім того, ми повинні пам’ятати і про учнів з особливими потребами - давати їм завдання з яким вони можуть впроратися, наприклад - виконують роботу за шаблоном, що розробив учитель.
Перехід до процесу навчання вимагає адаптації і учнів , і вчителів. Під час проекту вчителі повинні працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохоченя , щоб вини стали впевними та незалежними в навчанні.
Крім того, ми повинні пам’ятати і про учнів з особливими потребами - давати їм завдання з яким вони можуть впроратися, наприклад - виконують роботу за шаблоном, що розробив учитель.
Комментарии
Отправить комментарий