Рефлексія до модуля 9

               Цей модуль допоміг мені зробити в висновки, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні , а також яка роль та місце відводиться диференційованому навчанню. 
             Перехід до процесу навчання вимагає адаптації і учнів , і вчителів. Під час проекту вчителі повинні працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохоченя , щоб вини стали впевними та незалежними в навчанні.

           Крім того, ми повинні пам’ятати і про учнів з особливими потребами - давати їм завдання з яким вони можуть впроратися, наприклад - виконують роботу за шаблоном, що розробив учитель.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рефлексія до модуля 5

Рефлексія до модуля 1

Рефлексія до модуля 7