Рефлексія до модуля 6

          Обговорили небеспеку для дітей в інтернеті. Навчились писати коментарі в блогах. 
         Розібрались, як інтернет використовується для спілкування, для ефективної комунікації. 
         Навчились створювати документи в Google. 
          Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: учням, які мають питання з теми дослідження, недостатньо організовані, пропуситили частину занять, але бажають приймати участь у проекті; організовувати роботу учнів по корегуванню контенту, створеного іншими учасниками групи, критично оцінювати власні ідеї та ідеї інших на ресурсах для спільної роботи - вікі-статтях; здійснювати аналіз очікувань учнів від роботи в проекті, належним чином ставитись до їхнього бажання/небажання працювати у проекті, проаналіувазти та врахувати їх рівень обізнаності з технологіями веб 2.0 тощо. 
         Проте, я вважаю, що активне використання учнями Інтернету має певні ризики. Інтернет називають всесвітнім звалищем, кожна дитина може зіткнутись в мережі з певними небезпеками (порнографія, пропаганда насильства, суіциду, радикальнпих угруповувань тощо. Чи не будуть вони, замість того, щоб редагувати вікі-статтю, створену однокласниками, переглядати варіанти самогубства та набиратись життєваго досвіду на сайтах для дорослих? Ці питання я часто ставлю собі та колегами, однак поки що не можну знайти ефективного способу створити безпечне середовище для дитини в мережі. 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Рефлексія до модуля 5

Рефлексія до модуля 1

Рефлексія до модуля 7